Cum sa lucram in WordPress

WOW 🙂 Ce bine ma simt sa fiu din nou activa pe Blogdespreblog 🙂 Astazi mi-am propus sa va amintesc cel mai simplu detaliu despre cum functioneaza WordPress-ul.

Dar parca nu e funny sa trec direct la treaba, asa-i?! Inainte si inainte de toate, vreau sa imi justific lipsa de peste 3 saptamani pe acest blog. OMG!!! Ce zboara timpul …. Si voi patiti la fel? 🙂

Cred ca v-am spus deja de vreo mie de ori ca lucrez la site-ul cel nou pentru Cook it fit.

Si nu ca mi-ar lua o vesnicie sa ii fac designul (asta e cel mai usor), dar chiar sunt multe de pus la punct (presupun ca eu ma consider mai mult decat o blogarita care gateste, face poze, scrie reteta si share-uieste mai departe).

Asadar voi trece in revista scurt cu ce m-am ocupat si ma ocup in continuare:


1. Incerc sa imi pun la punct cunostintele invechite de marketing. Chiar daca am lucrat eu in Marketing pe vremuri, trendul se schimba de la an la an, iar marketing-ul online isi schimba directia as putea spune chiar de la luna la luna. Si cand zic asta, ma refer ca este „o adevarata arta” in a petrece timp ca si blogger pe Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest (trebuie neaparat sa revin si pe acest canal de comunicare), Google +, etc.

Adica? Sunt anumite ore si, mai ales zile, cand este recomandat sa postezi articolul sau reteta sau poza (depinde ce fel de blog ai) pe fiecare canal de comunicare. Nu am sa intru acum in detalii, dar va rog cu aceasta ocazie, sa imi iertati poate persistenta uneori, dar nu o fac intentionat sa va bat la cap, o fac pentru ca eu trebuie sa presupun „the worst case scenario”, acela in care voi nu erati online pe facebook cand am postat eu, de ex. ultima mea reteta.

2. Mi-am pus la punct toate lista de pluggin-uri de care o sa am nevoie pentru noul site. Cred ca mi se datoreaza de la suferinta pe care a trebuit sa o indur in ultimele 5 luni de a nu fi lasata sa instalez nimic de catre cei de pe wordpress.com (v-am spus ca exista si dezavantaje, mai ales cand stii ce vrei, stii sa si faci, numai ca nu esti lasat – WTF!!!)  :))

3. Am lucrat si inca mai lucrez la designul propiu-zis. Nu iti imagina ca fac vreo mare filozofie, folosesc CSS si HTML pe ici pe colo, ca vreau sa arate cum am eu chef, nu cum vor ei.

4. Am deja in asteptare un Free Ebook (pe asta il tin sub maneca inca pentru luna ianuarie 2015). Pai cum de ce tocmai in ianuarie??? Pai nu in fiecare an, in luna ianuarie, toata lumea vrea sa slabeasca?! :))) Bon! Atunci scot si eu Free Ebook-ul cu retete numai bune de slabit. Te intrebi tu acum – pai de ce naiba ii mai zice Free, ca e clar ca vreau ceva la schimb, nu?! 🙂 Da, te-ai prins, vreau cat mai multe adrese de email care inseamna automat si mai multi cititori.


Vezi cate sunt de facut si nu ti-am spus nici pe jumatate, pentru ca trebuie sa las ceva si pe data viitoare. Anyway, imi place la nebunie, ca altfel nu as mai si scrie despre asta, right?! 🙂

Tot ce vreau eu sa iti spun in episodul asta este ca iti poti schimba limba. Parerea mea este ca daca nu stapanesti engleza la nivel de avansat, nu are sens sa o pastrezi. Eu cred ca este numai in defavoarea ta, mai ales daca nu intelegi toti termenii astia tehnici.

Asa ca fugi pe Users – > Personal Settings –> Interface language (selecteaza limba pe care o visezi) –> si, ultimul pas, hit Save Changes.

wordpress

wordpress

 

Et Voilà! – parca mai venim de acasa, nu?! 🙂 Acum intelege toata lumea.

 
wordpress

 

Pana data viitoare eu ti-as sugera sa te duci pe Panou control in stanga sus si sa vezi ce presupune fiecare in parte. Eu am sa trec in revista data viitoare numai esentialul.

Daca ti-a placut articolul, da un LIKE paginii de Facebook si distribuie-l mai departe la prieteni, poate ii intereseaza si pe ei. Nu fi egoist! 🙂

Pe data viitoare,

Cris

 



Ce parere ai